Na een strategische en creatieve competitie hebben Bol.com en Dept, het Nederlandse lead bureau van het merk, gekozen voor Federate als Belgische partner om Bol.com in Franstalig België te lanceren.
Bol.com is sinds 2010 actief in Vlaanderen en heeft ondertussen meer dan twee miljoen klanten in België. De retailer verkoopt meer dan 23 miljoen artikelen online en is het grootste platform van de Benelux. Meer dan de helft van de artikelen worden direct door lokale partners via het platform verkocht.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]