Boondoggle wordt persoonlijk voor SKM

SKM Try Outfit

Crea / News

SKM Try OutfitGeweldig nieuws als je al lang een nieuwe, verrassende outfit wil kopen, maar net als zovelen geen tijd of inspiratie vindt. Boondoggle verdiepte zich namelijk voor modezaak SKM volledig in de behoeften en ergernissen van consumenten en lanceerde na intensief onderzoek, brainstormen en testen de dienst Try Out-Fit, een unieke persoonlijke service die zowel mannen als vrouwen een nieuwe lievelingsoutfit geeft in een klik. Naast het bedenken, ontwikkelen en volledig opzetten van de service, nam Boondoggle ook de creatieve campagne voor z’n rekening. Die omvat behalve de website tryoutfit.be ook advertenties, een social media-plan, een bloggersavond, radiospots, animatiefilmpjes, point of sales-materiaal en zelfs de uitgewerkte corner in de winkel waar de outfits kunnen opgehaald worden.

Try Out-Fit is een van de vele vernieuwingen die Boondoggle vanuit consumer centric standpunt bedacht en van A tot Z uitwerkte als totaalconcept om de verjonging van SKM te realiseren. Zo werd onder andere het merkaanbod uitgebreid met meer jonge merken, kwam er een restyling in de winkel, een nieuwe website, een social media-strategie, radiospots en een grote herlanceringscampagne 'Je nieuwe lievelingskleren vind je bij SKM'. De hele SKM-case is dan ook een voorbeeld van de evolutie die Boondoggle het laatste jaar doormaakte naar een volwaardige marcom businesspartner.

Zin om Try Out-Fit zelf eens uit te proberen? Doen! Surf naar tryoutfit.be...