Zilver voor borstfiguranten op A-list Awards

Borsten die scoren in Hollywood, wie had dat gedacht, lacht Kristof Snels van LDV United. 'Borstfiguranten', een campagne van LDV United voor Kind & Gezin, kreeg namelijk zilver op de Amerikaanse A-list Awards. Deze awardshow wil de brug leggen tussen creativiteit en entertainment. 'Borstfiguranten', waarover PUB eerder berichtte, werd bekroond in de categorie Branded Entertainment en is daar in goed gezelschap van o.a. ‘Fearless Girl’ en ‘Original is never finished’.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]