Bouke Zoete ruilt Boondoggle voor Bigtrees


©Tom Verbruggen
Bouke Zoete zegt Boondoggle vaarwel. Sinds oktober neemt hij de creatieve leiding bij Bigtrees in handen. Als creatief directeur zal hij er z’n stempel drukken op campagnes voor onder andere Eva, Natuurinvest en de introductie van de digitale energiemeters.
Als copywriter en als creatief directeur werkte Bouke Zoete bij bureaus als LDV United, Saatchi&Saatchi, Design is Dead, Havas en De Persgroep. Na een tweetal jaar als associate creative director bij Boondoggle verruilt hij Leuven nu voor Gent. Bij Bigtrees omringt hij zich met professionals die de wereld een betere plek maken. Onder het motto ‘Make good things grow’ zetten ze duurzame merken op de kaart. “Ik kijk er enorm naar uit om mijn energie te steken in ideeën die écht een verschil maken. Ideeën die niet alleen bijdragen aan de portemonnee van de adverteerder of de prijzenkast van het bureau, maar ook aan de planeet waarop we wonen,” aldus Zoete.
Het jonge team van Bigtrees is de voorbije jaren flink gegroeid. De komst van Bouke voegt daar nu een flinke portie ervaring aan toe. Zijn expertise moet het mee mogelijk maken om de grote ambities van het Gentse bureau waar te maken. Meer over Bigtrees leest u trouwens in uw volgende PUB Magazine... To be continued!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]