Bowling Brands heeft de competitie voor de B2C-campagne van VLAM - Groen Van Bij Ons – gewonnen. Hierbij versloeg Bowling Brands 13 (!) andere bureaus. Het bureau zal de komende drie jaar de communiecatiecampagne van Groen Van Bij Ons op zich nemen. Bowling won eerder dit jaar ook al de VLAM-competitie voor de nieuwe huisstijl van de exportcommunicatie van sierteelt in Vlaanderen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]