Bowling Brands doet Kanal stoppen

Na viertien inspirerende maanden sluit Kanal tijdelijk de deuren, zodat de werkzaamheden voor het nieuwe Brusselse museum van start kunnen gaan. Maar niet zonder nog eens cultureel verantwoord te feesten. Tijdens de slotweek is iedereen welkom op Kanal Festival. Bowling Brands verzorgt de communicatie van dit festival. Een hedendaags museum is een veruitwendiging van onze tijdsgeest. Onze samenleving wordt tegenwoordig gekenmerkt door heel wat protest. Positief gezien is dit protest een teken van engagement van een bepaalde groep. Samen staan ze sterker om gehoord te worden en/of voor verandering te zorgen. Ook kunst is een maatschappelijk engagement. Het verbindt mensen over taalgrenzen, politieke kleur of achtergrond. Het laat mensen stilstaan en reflecteren. Voor Kanal Festival Bowling Brands de uitingen van protest in als een teken van een gemeenschappelijk cultureel engagement: inpakken van het gebouw, demonstraties, wild postering doorheen de stad…
Envoi: het museum in haar huidige vorm stopt te bestaan, maar Every end is a new beginning. Kanal-Centre Pompidou stopt binnenkort in haar huidige vorm, maar haar visie wordt voortgezet in tijdelijke tentoonstellingen en acties en binnen enkele jaren in het vernieuwde gebouw.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]