Bowling introduceert Napoleon

Een goed icoon is een krachtig wapen in communicatie. Een relevant merkicoon vergroot de merkattributie aanzienlijk en vergroot daarom de return on investment van campagnes. Waarom dan niet de persoon Napoleon als een icoon voor Napoleon Games naar voren schuiven, dacht Bowling? Napoleon is namelijk een herkenbaar personage dat onmiddellijk wordt gekoppeld aan de merknaam Napoleon Games. Napoleon Games is aanbieder van sport betting, online games en live casino. Het icoon Napoleon moet voor eenheid zorgen in de verschillende spots en op lange termijn inzetbaar blijven. Om Napoleon te introduceren, realiseerde Bowling Brussels drie reclamespots en live odds voor voetbal en tennis.
Credits
Klant: Napoleon Games
Contactpersoon: Tine Tondeur
Bureau: Bowling Brussels
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Lies De Vos
Regisseur: Wim Geudens
Productie: Pollock & Bacon
Sound: Sonicville
Media: PHD media
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]