Op 9 februari onthulde bpost haar nieuwe regie Welcome Media, die gespecialiseerd is in In-Home advertising. Plan.Net ontwikkelde het platform, dat aan agentschappen en adverteerders media-oplossingen en -diensten aanbiedt om de impact van hun campagnes te vergroten.
Plan.Net stond in voor ontwikkeling, de user experience en het design van de website. De digitale poot van Serviceplan verzorgt ook de analyse, opvolging en implementatie van nieuwe functies.
In-Home advertising blijft het meest verwelkomde medium bij de Belgische consument. 92% van de Belgen kijkt dagelijks wat er in z'n brievenbus zit. Volgens de laatste studie van GfK bewaart 86% van de consumenten na het lezen de In-Home advertising op een zichtbare plaats gedurende meer dan 4 dagen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]