bpost en Plan.Net promoten precisie offline

Op 9 februari onthulde bpost haar nieuwe regie Welcome Media, die gespecialiseerd is in In-Home advertising. Plan.Net ontwikkelde het platform, dat aan agentschappen en adverteerders media-oplossingen en -diensten aanbiedt om de impact van hun campagnes te vergroten.
Plan.Net stond in voor ontwikkeling, de user experience en het design van de website. De digitale poot van Serviceplan verzorgt ook de analyse, opvolging en implementatie van nieuwe functies.
In-Home advertising blijft het meest verwelkomde medium bij de Belgische consument. 92% van de Belgen kijkt dagelijks wat er in z'n brievenbus zit. Volgens de laatste studie van GfK bewaart 86% van de consumenten na het lezen de In-Home advertising op een zichtbare plaats gedurende meer dan 4 dagen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]