PUB Magazine: Brands in the City

In het nummer Brands in the City duiken we in de wereld van brand activation. Waar ontstaat de perfecte match tussen merk en consument, en welke trends bepalen het ritme in deze snel evoluerende sector?
Pim Van Grieken, managing director Benelux van HARDER BETTER STRONGER, zet de belangrijkste merkactivatietrends op een rij. Philippe Belpaire (general manger bij Roularta Media) en Els Vercauteren, (brand director en marketing director bij Ads & Data) geven een inkijk in hoe media vandaag een actieve brug slaan tussen merk en mens.
Wat mag u nog verwachten? Een blik op retailmagazines zoals Delhaize Magazine, Carrefour Food Magazine en KOOK (van Spar)een duik in de wereld van influencermarketing, verrassende merkensynergieën en een vooruitblik op de sociale mediakanalen van morgen.
In deze nieuwe editie van PUB Magazine botst u voorts op (onder meer): José Fernandez, Petra De Roos, Mathias De Clercq, Toni Naudts-Ducène, An Rietjens, Sam De Win en Ingrid Renders.
LEES PUB MAGAZINE HIER ONLINE
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]