Brenda Liebens start op 14 mei als head of digital advertising bij SBS (VIER, VIJF en ZES). Zij rapporteert bij SBS aan chief digital officer Wim Staelens en wordt er verantwoordelijk voor de digitale advertising en sales. “Onze tv-programma's blijven steeds verder leven op de digitale platformen VIER.be en VIJF.be. Daarom blijft SBS ook voor adverteerders steeds meer inzetten op digitaal: tv en online zorgen samen voor een nog grotere impact van de reclamecampagne én een effectiever bereik”, zegt Wim Staelens. “De komst van Brenda geeft SBS de nodige focus om onze groei-ambities waar te maken.”
Zowel op tv (VAR en Paratel/Medialaan) als digital (head of digital bij IP) heeft Brenda Liebens veel relevante ervaring. “SBS heeft op digitaal vlak nog veel groei-potentieel”, zegt Brenda, “Ik kijk er heel erg naar uit om het SBS-team te versterken en mijn expertise in te zetten om deze ambities te realiseren met de verdere uitbouw van een sterk tv & digitaal aanbod."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]