Bridgeneers geeft vakantiegangers grootheidswaanzin

De Vlaanderen Vakantiecheque is bij veel toeristen in eigen land een vaste waarde onder de kerstboom. Je kan hem online kopen, vlot cadeau doen en gebruiken bij meer dan 1.300 logies in Vlaanderen. Het is dus niet onlogisch dat Vlaanderen Vakantieland deze eindejaarsperiode haar 100.000e Vlaanderen Vakantiecheque verkoopt. Om deze mijlpaal te vieren, bedacht het inspiratieplatform een grootse wedstrijd: wie tijdens de feestdagen een Vlaanderen Vakantiecheque aankoopt, maakt kans op een vertienvoudiging van hun bedrag.
Voor deze opvallende wedstrijd bedacht Bridgeneers een al even opvallende sociale mediacampagne die loopt op Facebook, Instagram en Snapchat. Met beelden van groots uitgevallen cappucino’s of zwembadspeelgoed en een glasheldere slogan weten deelnemers meteen waar ze aan toe zijn: koop een Vlaanderen Vakantiecheque en krijg tien keer meer dan verwacht. De wedstrijd loopt nog tot en met 12 januari.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






