De Vlaanderen Vakantiecheque is bij veel toeristen in eigen land een vaste waarde onder de kerstboom. Je kan hem online kopen, vlot cadeau doen en gebruiken bij meer dan 1.300 logies in Vlaanderen. Het is dus niet onlogisch dat Vlaanderen Vakantieland deze eindejaarsperiode haar 100.000e Vlaanderen Vakantiecheque verkoopt. Om deze mijlpaal te vieren, bedacht het inspiratieplatform een grootse wedstrijd: wie tijdens de feestdagen een Vlaanderen Vakantiecheque aankoopt, maakt kans op een vertienvoudiging van hun bedrag.
Voor deze opvallende wedstrijd bedacht Bridgeneers een al even opvallende sociale mediacampagne die loopt op Facebook, Instagram en Snapchat. Met beelden van groots uitgevallen cappucino’s of zwembadspeelgoed en een glasheldere slogan weten deelnemers meteen waar ze aan toe zijn: koop een Vlaanderen Vakantiecheque en krijg tien keer meer dan verwacht. De wedstrijd loopt nog tot en met 12 januari.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]