BRU kiest voor Walkie Talkie

Bru gaat 'back to the roots' en zet het DNA van het merk extra in de verf met een grote outdoorcampagne. Het gekende ‘Natuurlijk zacht parelend mineraalwater’ gaf zijn label daarom al een gepaste make-over en kiest nu ook voor een nieuwe communicatiepartner, Walkie Talkie.
De nieuwe campagne bevestigt zowel de Belgische oorsprong als de persoonlijkheid en de smaak en parels van het water. Het watermerk pakt het groots aan met een nieuwe on- en offline mediamix: de outdoorcampagne zal niet ongezien voorbij gaan en ook op social media wordt meer ingezet.
Op communicatievlak wordt enerzijds gebruik gemaakt van grote visuals met subtiele suggesties qua beeld, om de iconische fles te laten spreken. Anderzijds laat de eenvoudige woordkeuze voldoende informatie over de key messages van het merk doorsijpelen. Voor de outdoorcampagne wordt nauw samengewerkt met Happiness Brussels en Space. De aftrap voor de nationale communicatiecampagne werd eind april 2019 gegeven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]