BRU kiest voor Walkie Talkie

Bru gaat 'back to the roots' en zet het DNA van het merk extra in de verf met een grote outdoorcampagne. Het gekende ‘Natuurlijk zacht parelend mineraalwater’ gaf zijn label daarom al een gepaste make-over en kiest nu ook voor een nieuwe communicatiepartner, Walkie Talkie.
De nieuwe campagne bevestigt zowel de Belgische oorsprong als de persoonlijkheid en de smaak en parels van het water. Het watermerk pakt het groots aan met een nieuwe on- en offline mediamix: de outdoorcampagne zal niet ongezien voorbij gaan en ook op social media wordt meer ingezet.
Op communicatievlak wordt enerzijds gebruik gemaakt van grote visuals met subtiele suggesties qua beeld, om de iconische fles te laten spreken. Anderzijds laat de eenvoudige woordkeuze voldoende informatie over de key messages van het merk doorsijpelen. Voor de outdoorcampagne wordt nauw samengewerkt met Happiness Brussels en Space. De aftrap voor de nationale communicatiecampagne werd eind april 2019 gegeven.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



