BRU kiest voor Walkie Talkie

Bru gaat 'back to the roots' en zet het DNA van het merk extra in de verf met een grote outdoorcampagne. Het gekende ‘Natuurlijk zacht parelend mineraalwater’ gaf zijn label daarom al een gepaste make-over en kiest nu ook voor een nieuwe communicatiepartner, Walkie Talkie.
De nieuwe campagne bevestigt zowel de Belgische oorsprong als de persoonlijkheid en de smaak en parels van het water. Het watermerk pakt het groots aan met een nieuwe on- en offline mediamix: de outdoorcampagne zal niet ongezien voorbij gaan en ook op social media wordt meer ingezet.
Op communicatievlak wordt enerzijds gebruik gemaakt van grote visuals met subtiele suggesties qua beeld, om de iconische fles te laten spreken. Anderzijds laat de eenvoudige woordkeuze voldoende informatie over de key messages van het merk doorsijpelen. Voor de outdoorcampagne wordt nauw samengewerkt met Happiness Brussels en Space. De aftrap voor de nationale communicatiecampagne werd eind april 2019 gegeven.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]