Bruxelles Formation en Secondfloor spreken dezelfde taal

“Leer de taal van uw toekomstige job.” Op vraag van Bruxelles Formation maakte Secondfloor een campagne ter promotie van haar taalcursussen voor werkzoekenden. Het doel? Om kandidaten er bewust van te maken dat het leren van de taal resoluut op de job gericht is, dat het een extra troef is en dat het volledig gratis is. De campagne loopt sinds 19 oktober via print, digitaal en SoMe.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]