Bubka zet najaar in met vijf nieuwe gezichten

News

 

BUBKA_NewPeople_2017SEPDe voorbije maanden haalde Bubka een pak nieuwe klanten en projecten binnen. Om die bergen extra werk te verzetten kwamen vijf nieuwe mensen aan boord. Caro Peeters en Mandy Perrone versterken het accountteam. Caro Peeters werkte eerder op internationale klanten zoals Netflix en 20th Century Fox. Mandy Perrone begeleidde campagnes voor onder meer AVA, Playmobil, OudenDijk en Technopolis.

“We hadden dringend extra handen nodig om ook onze nieuwe klanten de gerenommeerde Bubka-service te kunnen bieden,” vertelt client service director Michel Laukens. “We zijn blij dat we echt goede mensen gevonden hebben die matchen met onze filosofie, ons team en onze klanten.”

Met digital creative Bob van der Meer, art director Wim Moras en copywriter Christophe Vanheygen kreeg Bubka ook een stevige creatieve injectie. Wim Moras en Christophe Vanheygen verdienden allebei hun sporen bij internationale netwerkbureaus, waar ze verschillende awards bijeensprokkelden. Nederlander Bob van der Meer landde bij Bubka na een stage bij het Zuid-Afrikaanse FoxP2. Creatief directeur Ben Van Asbroeck is meer dan tevreden: “Naast mooie ervaring hebben ze vooral ook veel goesting om mee te bouwen aan de creatieve toekomst van Bubka. We gaan mooie dingen maken.”