De voorbije maanden haalde Bubka een pak nieuwe klanten en projecten binnen. Om die bergen extra werk te verzetten kwamen vijf nieuwe mensen aan boord. Caro Peeters en Mandy Perrone versterken het accountteam. Caro Peeters werkte eerder op internationale klanten zoals Netflix en 20th Century Fox. Mandy Perrone begeleidde campagnes voor onder meer AVA, Playmobil, OudenDijk en Technopolis.
“We hadden dringend extra handen nodig om ook onze nieuwe klanten de gerenommeerde Bubka-service te kunnen bieden,” vertelt client service director Michel Laukens. “We zijn blij dat we echt goede mensen gevonden hebben die matchen met onze filosofie, ons team en onze klanten.”
Met digital creative Bob van der Meer, art director Wim Moras en copywriter Christophe Vanheygen kreeg Bubka ook een stevige creatieve injectie. Wim Moras en Christophe Vanheygen verdienden allebei hun sporen bij internationale netwerkbureaus, waar ze verschillende awards bijeensprokkelden. Nederlander Bob van der Meer landde bij Bubka na een stage bij het Zuid-Afrikaanse FoxP2. Creatief directeur Ben Van Asbroeck is meer dan tevreden: “Naast mooie ervaring hebben ze vooral ook veel goesting om mee te bouwen aan de creatieve toekomst van Bubka. We gaan mooie dingen maken.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]