Buitengewone mensen bij La Ferme Nos Pilifs

Om zijn werknemers in de bloemetjes te zetten, lanceert La Ferme Nos Pilifs (de boerderij in Neder-Over-Heembeek die sinds 1984 mensen met een handig tewerkstelt), de campagne ‘Des gens extraordinaires, tout simplement.’ De campagne, van de hand van Silver&Copper, laat verschillende mensen in hun eigen functie zien, mét visitekaartje en indrukwekkende functietitel. Zo wordt bakker Enzo ‘Senior Global Cereal Mixologist’ en wordt Florence, die zich ontfermt over de kruidenierswaren, ‘Gourmets Sales Facilitator’. Een knipoog naar de ingewikkelde titels op onze visitekaartjes als een belofte van geloofwaardigheid en ervaring.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]