Buitengewone mensen bij La Ferme Nos Pilifs

Om zijn werknemers in de bloemetjes te zetten, lanceert La Ferme Nos Pilifs (de boerderij in Neder-Over-Heembeek die sinds 1984 mensen met een handig tewerkstelt), de campagne ‘Des gens extraordinaires, tout simplement.’ De campagne, van de hand van Silver&Copper, laat verschillende mensen in hun eigen functie zien, mét visitekaartje en indrukwekkende functietitel. Zo wordt bakker Enzo ‘Senior Global Cereal Mixologist’ en wordt Florence, die zich ontfermt over de kruidenierswaren, ‘Gourmets Sales Facilitator’. Een knipoog naar de ingewikkelde titels op onze visitekaartjes als een belofte van geloofwaardigheid en ervaring.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]