Burger King en Buzzman heropenen, maar vermijden frustraties

Een zoveelste week in lockdown. Gelukkig heropent Burger King België zijn drive-ins op 23 april. Maar in afwachting van deze datum besloot het merk, samen met reclamebureau Buzzman, om zijn meest iconische hamburgers nog eventjes te censureren op zijn website en sociale media. “Ja, we willen elke frustratie voor de grote dag vermijden. Dus wees geduldig en blijf thuis wachten op uw favoriete hamburger.”

Credits
Agency: Buzzman
President and Executive Creative Director: Georges Mohammed-Chérif
Vice – President: Thomas Granger
Managing Director: Julien Levilain
Creative Directors: Louis Audard & Tristan Daltroff
Artistic Directors: Yvonnick Le Bruchec & Thibault Picot
Copywriters: Yvonnick Le Bruchec & Thibault Picot
Account Director: Xavier Devaux-Landragin
Account Executive: Quentin Seguret
Head of Social Media: Julien Scaglione
Head of PR & Communication: Amélie Juillet
PR & Communication Manager: Paul Renaudineau

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





