Je kan er niet omheen: mondmaskers zijn vandaag alomtegenwoordig. Maar waarom zou je genoegen nemen met een eenvoudig en mainstream stukje blauwe stof als je met jouw masker ook een echt statement kan maken? Je kan er bijvoorbeeld ook je onvoorwaardelijke liefde voor je favoriete Burger King-menu mee uiten… Een ander voordeel: bestellen in restaurants was nog nooit zo makkelijk. Een enkele blik, een simpel handgebaar… en Burger King staat voor je klaar. Maar opgelet, er is een beperkte oplage. Slechts 250 gelukkigen krijgen de kans om een exemplaar van deze gepersonaliseerde maskers te bemachtigen, via Facebook of Instagram. Sinds 10 augustus start de online wedstrijd waarbij Burger King-fans worden uitgenodigd om hun favoriete menuboodschap via Instagram of Facebook door te geven.
Een jury selecteert de 250 gekste inzendingen en de winnaars ontvangen per post een masker met daarop hun favoriete menu.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]