Burger King treedt af

De uitslag van de campagne “Who Is The King”, waarbij Burger King de Belgen liet kiezen tussen Koning Filip en de Koning der burgers, is bekend. Na heel wat turbulentie en media-aandacht over heel de wereld, heeft Burger King besloten zich neer te leggen bij de stem van het volk: met een kleine meerderheid werd voor Koning Filip van België gekozen.
Het resultaat van de stemming is sinds vandaag bekend: 51% voor Koning Filip , 49% voor Burger King. Het merk heeft altijd de keuze van de mensen gerespecteerd en legt zich nu neer bij de harde realiteit. Bijgevolg verzaakt Burger King aan zijn titel en verwijdert deze uit zijn logo, zoals aangekondigd op zijn officiële Facebook-pagina.
De conversaties over Burger King kan worden gevolgd op de sociale mediakanalen Twitter @BurgerKingBE_NL en Facebook @BurgerKingBelgie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]