De uitslag van de campagne “Who Is The King”, waarbij Burger King de Belgen liet kiezen tussen Koning Filip en de Koning der burgers, is bekend. Na heel wat turbulentie en media-aandacht over heel de wereld, heeft Burger King besloten zich neer te leggen bij de stem van het volk: met een kleine meerderheid werd voor Koning Filip van België gekozen.
Het resultaat van de stemming is sinds vandaag bekend: 51% voor Koning Filip , 49% voor Burger King. Het merk heeft altijd de keuze van de mensen gerespecteerd en legt zich nu neer bij de harde realiteit. Bijgevolg verzaakt Burger King aan zijn titel en verwijdert deze uit zijn logo, zoals aangekondigd op zijn officiële Facebook-pagina.
De conversaties over Burger King kan worden gevolgd op de sociale mediakanalen Twitter @BurgerKingBE_NL en Facebook @BurgerKingBelgie.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]