Butik en Disneyland Parijs overwinnen Blue Monday

Om Blue Monday (de meest deprimerend dag van het jaar) te overwinnen, organiseerde Disneyland Parijs op maandag 20 januari een ‘Frozen Celebration schattenjacht’ in het treinstation Antwerpen-Centraal. In samenwerking met brand activation agency Butik en PR-bureau Walkie Talkie slaagde Disneyland Paris er zo in om wat extra magie in het leven van de Belgen te brengen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]