C² duikt Belgisch medialandschap in

Net als vorig jaar heeft C² besloten een workshop te organiseren die gewijd is aan het Belgische medialandschap. Het doel van deze workshop, die op 15 oktober plaatsvindt bij Proximus, is Belgische communicatieprofessionals bekend te maken met de Belgische media, vooral aan de andere kant van de taalgrens. Wat zijn de verschillende persgroepen in het noorden en zuiden? Wat zijn de specifieke kenmerken van elke markt? Wie zijn de belangrijkste journalisten? Wat zijn het publiek en de oplage? Enzovoort.
Na de workshop onder leiding van Mathieu Van Overstraeten (Akkanto) gaan twee journalisten, die zeer vertrouwd zijn met de werking van de media in ons land en die elk op hun eigen manier de sector opnieuw uitvinden, met elkaar in gesprek: Kim Evenepoel, voormalig journalist bij De Tijd en hoofd van de nieuwe zakelijke nieuwssite BusinessAM (een initiatief van GMGroup, de uitgever van de Newsmonkey website en de Vlaamse versie van Newsweek), en Joan Condijts, voormalig hoofdredacteur van L'Echo en de medeoprichter van de gloednieuwe continue nieuwszender LN24. C² sluit de workshop af met een Q&A en broodjeslunch. Inschrijven kan via de website van C².
Praktische informatie:
Datum: 15 oktober 2019
Plaats: Proximus, Koning Albert II laan 27, 1030 Brussel
Prijs: €50(C² member) – €80 (non-member)
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]