C&A en Mediaplus lanceren “Back to School”-collectie

Met het nieuwe schooljaar voor de deur onthult C&A in samenwerking met Mediaplus, het mediabureau van de Serviceplan-groep, haar “Back to School”-collectie. Die is ontworpen om een mix van stijl, comfort en betaalbaarheid te bieden. C&A zet zich in voor kwaliteit en on-trend designs en wil kinderen en tieners helpen om het schooljaar met zelfvertrouwen en trots te beginnen.
De “Back to School”-campagne is ontwikkeld met Mediaplus en is onder andere te zien op radio, OOH en digitale kanalen. De collectie is nu verkrijgbaar in C&A-winkels in het hele land en online, dankzij de creatieve inspanningen van Mediaplus. Zo kunnen gezinnen gemakkelijk de must-have looks van dit seizoen shoppen.
Om de lancering te vieren, heeft C&A een speciale actie: bij elke aankoop van veertig euro of meer ontvangen klanten een stijlvolle, reflecterende tas - perfect voor op school en tijdens het sporten.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





