45 finalisten zijn er voor de EACA Euro Effie Awards 2017. Die 45 finalisten worden in de tweede ronde nogmaals onder de loep genomen. De Euro Effie Awards bekronen de aangetoonde effectiviteit van reclamecampagnes en eren de samenwerking tussen bureaus en adverteerders.
Die tweede ronde vindt plaats op 29 juni, en de finalisten komen uit België, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Nederland, Polen, Slovakije, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. De Belgische finalist is de campagne #CallBrussels van Air en Visit Brussels. De campagne viel overigens al eerder in de prijzen, in binnen- en buitenland. Bij de Euro Effies is de campagne genomineerd in de categorieën Brand Experience, Media Innovation en Small Budget.
De feestelijke uitreiking van de Euro Effies 2017 vindt plaats op 17 oktober in de Cercle de Lorraine in Brussel. Inschrijven kan vanaf midden juli.
De Euro Effies zijn een organisatie van de European Association of Communications Agencies (EACA) in samenwerking met Euronews en met de steun van Google, Kantar Millward Brown, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief en Viva Xpress Logistics.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]