#CallBrussels op Europese titelkoers

call brussels vignette

Awards / News

callbrussels 45 finalisten zijn er voor de EACA Euro Effie Awards 2017. Die 45 finalisten worden in de tweede ronde nogmaals onder de loep genomen. De Euro Effie Awards bekronen de aangetoonde effectiviteit van reclamecampagnes en eren de samenwerking tussen bureaus en adverteerders.

Die tweede ronde vindt plaats op 29 juni, en de finalisten komen uit België, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Nederland, Polen, Slovakije, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. De Belgische finalist is de campagne #CallBrussels van Air en Visit Brussels. De campagne viel overigens al eerder in de prijzen, in  binnen- en buitenland. Bij de Euro Effies is de campagne genomineerd in de categorieën Brand Experience, Media Innovation en Small Budget.

De feestelijke uitreiking van de Euro Effies 2017 vindt plaats op 17 oktober in de Cercle de Lorraine in Brussel. Inschrijven kan vanaf midden juli. 

De Euro Effies zijn een organisatie van de European Association of Communications Agencies (EACA) in samenwerking met Euronews en met de steun van Google, Kantar Millward Brown, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief en Viva Xpress Logistics.