Camber regisseert inspirerende klantenverhalen

Crea / News

Camber-TV-bibliotheek-op-maat-biblioth_que-sur-mesure-_2_Er bestaan tal van manieren en kanalen voor een merk om te communiceren. “maar wat beter dan een echt authentiek klantenverhaal,” dacht Camber, specialist in kasten en inrichting op maat. Dit najaar lanceert het vijf inspirerende klantenverhalen op het scherm, in samenwerking met Initiative en Sputnik Media.

De vijf reportages zullen vanaf 25 september niet alleen op RTL en VIER worden uitgezonden, mensen kunnen de verhalen ook terugvinden op de Camber-website, social media en ze zullen getoond worden in de Camber showrooms. De reportages passen perfect binnen de nieuwe audiovisuele aanpak die Camber hanteert om nog meer mensen warm te maken voor het herinrichten van eender welke ruimte in huis.

Klantenverhaal één is dat van schrijver Marc Buelens, auteur van ‘Het Brussel Syndroom’. Hij laat ons binnenkijken in zijn woning met als pronkstuk zijn eigen Camber droombibliotheek. « 10 jaar geleden kocht ik dit huis samen met mijn vrouw en het was liefde op het eerste zicht. Het licht, de ruimte en het zicht op het polderland, voelden meteen vertrouwd aan. Helaas sloeg het noodlot toe en is mijn vrouw overleden. Ik had het niet makkelijk en wist niet of ik hier kon blijven wonen. Om verder te kunnen moest ik dit huis opnieuw naar mijn hand zetten, moest het mijn eigen accent krijgen. En zo begint het verhaal van mijn eigen droombibliotheek, » vertelt Buelens.

Een eigen plekje voor al zijn boeken, dat was de wens van de schrijver en dus ging hij samen met de interieurarchitecte van Camber aan de slag. Het idee was om de ruimte te herdefiniëren met een grote boekenkast volledig op maat van het plafond tot aan de grond, een muur vol boeken. Een ladder mocht ook zeker niet ontbreken, want reeds als kind droomde schrijver Buelens van een boekenkast met een ladder. En zo geschiedde… De Camber bibliotheek van Marc Buelens is er één geworden om bij weg te dromen.