Camila Cabello gaat de straat op in Skechers

Camila Cabello, tieneridool en Amerikaanse zangeres met Cubaanse roots, gaat een samenwerking aan met het Amerikaanse schoenenmerk Skechers voor een wereldwijde marketingcampagne. Eind deze maand zal de Skechers-campagne gelanceerd worden en in het najaar volgt haar eerste soloalbum.
Cabello is vooral bekend onder de millenials en generatie Z, een moeilijk te bereiken doelgroep. Daarom haalt Skechers een populaire ambassadrice binnen die helemaal achter de filantropische instelling van het Amerikaanse bedrijf staat. Caballero's heeft 11,4 miljoen Instagram-aanhangers en wordt ook in België steeds populairder.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]