Camila Cabello, tieneridool en Amerikaanse zangeres met Cubaanse roots, gaat een samenwerking aan met het Amerikaanse schoenenmerk Skechers voor een wereldwijde marketingcampagne. Eind deze maand zal de Skechers-campagne gelanceerd worden en in het najaar volgt haar eerste soloalbum.
Cabello is vooral bekend onder de millenials en generatie Z, een moeilijk te bereiken doelgroep. Daarom haalt Skechers een populaire ambassadrice binnen die helemaal achter de filantropische instelling van het Amerikaanse bedrijf staat. Caballero's heeft 11,4 miljoen Instagram-aanhangers en wordt ook in België steeds populairder.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]