Camila Cabello gaat de straat op in Skechers

Camila Cabello, tieneridool en Amerikaanse zangeres met Cubaanse roots, gaat een samenwerking aan met het Amerikaanse schoenenmerk Skechers voor een wereldwijde marketingcampagne. Eind deze maand zal de Skechers-campagne gelanceerd worden en in het najaar volgt haar eerste soloalbum.
Cabello is vooral bekend onder de millenials en generatie Z, een moeilijk te bereiken doelgroep. Daarom haalt Skechers een populaire ambassadrice binnen die helemaal achter de filantropische instelling van het Amerikaanse bedrijf staat. Caballero's heeft 11,4 miljoen Instagram-aanhangers en wordt ook in België steeds populairder.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]