
Elk jaar opnieuw weten de Cannes Lions de creatieve industrie te verleiden, de kritiek op de organisatie (en met name op de kosten) ten spijt. Het festival ontstond in 1954 en blijft ondanks alles relevant. De organisatie sleutelde aan de modaliteiten en het aftellen begint nu. Wie cases wil insturen doet dat best voor 22 maart, want nadien wordt de fee per case voor de Cannes Lions 21018 opgetrokken...
En waarom wilt u zo graag een Lion winnen? Het antwoord vindt u misschien hieronder...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]



