Elk jaar opnieuw weten de Cannes Lions de creatieve industrie te verleiden, de kritiek op de organisatie (en met name op de kosten) ten spijt. Het festival ontstond in 1954 en blijft ondanks alles relevant. De organisatie sleutelde aan de modaliteiten en het aftellen begint nu. Wie cases wil insturen doet dat best voor 22 maart, want nadien wordt de fee per case voor de Cannes Lions 21018 opgetrokken...
En waarom wilt u zo graag een Lion winnen? Het antwoord vindt u misschien hieronder...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]