Vrijdagavond werden in Cannes prijzen uitgereikt in de categorieën Digital Craft en Film Craft. En Duval Guillaume mag naar huis komen met een (... boem boem paukenslag...) Gold Lion in de categorie Film Craft voor de nogal confronterende campagne Merry Xmas from Syria voor Rode Kruis-Vlaanderen. Die organisatie kwam samen met Duval Guillaume eind december op de proppen met een bijzonder pakkende kerstvideo. Door een wereldberoemde kerstklassieker te combineren met gruwelijke beelden van Syrië, word je keihard geconfronteerd met de enorme tegenstelling van de warme gezellige kerstperiode hier en de bikkelharde realiteit daar. De vrolijke muziek van “Let it snow” op de achtergrond brengt je de eerste seconden in een fijne kerstsfeer, maar al snel slaat dit helemaal om.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]