Cannes: een Gold Lion voor Duval Guillaume

Vrijdagavond werden in Cannes prijzen uitgereikt in de categorieën Digital Craft en Film Craft. En Duval Guillaume mag naar huis komen met een (... boem boem paukenslag...) Gold Lion in de categorie Film Craft voor de nogal confronterende campagne Merry Xmas from Syria voor Rode Kruis-Vlaanderen. Die organisatie kwam samen met Duval Guillaume eind december op de proppen met een bijzonder pakkende kerstvideo. Door een wereldberoemde kerstklassieker te combineren met gruwelijke beelden van Syrië, word je keihard geconfronteerd met de enorme tegenstelling van de warme gezellige kerstperiode hier en de bikkelharde realiteit daar. De vrolijke muziek van “Let it snow” op de achtergrond brengt je de eerste seconden in een fijne kerstsfeer, maar al snel slaat dit helemaal om.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


