Vrijdagavond werden in Cannes prijzen uitgereikt in de categorieën Digital Craft en Film Craft. En Duval Guillaume mag naar huis komen met een (... boem boem paukenslag...) Gold Lion in de categorie Film Craft voor de nogal confronterende campagne Merry Xmas from Syria voor Rode Kruis-Vlaanderen. Die organisatie kwam samen met Duval Guillaume eind december op de proppen met een bijzonder pakkende kerstvideo. Door een wereldberoemde kerstklassieker te combineren met gruwelijke beelden van Syrië, word je keihard geconfronteerd met de enorme tegenstelling van de warme gezellige kerstperiode hier en de bikkelharde realiteit daar. De vrolijke muziek van “Let it snow” op de achtergrond brengt je de eerste seconden in een fijne kerstsfeer, maar al snel slaat dit helemaal om.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]