Cannes en Spotify zoeken creatieve vrouwen

See It Be, sinds 2014 het programma van Cannes Lions waarin vrouwen in de creatieve sector wordt gevraagd om naar voren te treden, krijgt Spotify als sponsor. See Be It wil meer vrouwen in leidinggevende functies krijgen en ontwikkelt daarvoor een empowerment programme. Het programma werkt met mentors, om het maximale te halen uit het potentieel van de zorgvuldig geselecteerde deelnemers. Potentiële kandidaten kunnen zich aanmelden via www.canneslions.com/see-it-be-it voor 16 maart.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]