Cannes en Spotify zoeken creatieve vrouwen

See It Be, sinds 2014 het programma van Cannes Lions waarin vrouwen in de creatieve sector wordt gevraagd om naar voren te treden, krijgt Spotify als sponsor. See Be It wil meer vrouwen in leidinggevende functies krijgen en ontwikkelt daarvoor een empowerment programme. Het programma werkt met mentors, om het maximale te halen uit het potentieel van de zorgvuldig geselecteerde deelnemers. Potentiële kandidaten kunnen zich aanmelden via www.canneslions.com/see-it-be-it voor 16 maart.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]