Cannes en Spotify zoeken creatieve vrouwen

See It Be, sinds 2014 het programma van Cannes Lions waarin vrouwen in de creatieve sector wordt gevraagd om naar voren te treden, krijgt Spotify als sponsor. See Be It wil meer vrouwen in leidinggevende functies krijgen en ontwikkelt daarvoor een empowerment programme. Het programma werkt met mentors, om het maximale te halen uit het potentieel van de zorgvuldig geselecteerde deelnemers. Potentiële kandidaten kunnen zich aanmelden via www.canneslions.com/see-it-be-it voor 16 maart.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



