The Cannes Lions International Festival of Creativity maakte een aantal nieuwigheden bekend. Zo worden de Press Lions de Print & Publishing Lions en Digital Craft wordt afgesplitst van de Cyber and Mobile Lions.
Daarnaast heeft Cannes Lions ook andere Lions aangepast en veranderd. De Product Design Lions evolueren met uitgebreide en herdefinieerde categorieën, die rekening houden met het belang van een product als merk en ook als medium. Een toevoeging is het Service & Interactive Design for Products.
De Titanium & Integrated Lions worden opgesplitst: Titanium en Integrated worden nu als alleenstaande Lions bekeken. De Design Lions krijgen Experience Design-categorieën en een uitgebreide social-sectie, en de Outdoor Lions omvatten voortaan ook een Digital Outdoor-sectie.
Zoals eerder aangekondigd komen er twee nieuwe 'associated Lions'. De Entertainment Lions vervangen de Branded Content & Entertainment Lions, terwijl de Entertainment Lions for Music het groeiende belang van muziek in de entertainmentsector onderstreept. Jae Goodman wordt overigens voorzitter van de Divertissement Lions en Josh Rabinowitz zit de Lions Entertainment & Music voor.
Insturen voor Cannes Lions kan vanaf 21 januari. Alle details (zoals het reglement en de kosten) vindt u op www.canneslions.com.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]