Cannes Lions 2021 en de Belgische buit

PUB blikt graag terug op Belgisch eremetaal op Cannes Lions
Brand Experience & Activation Lions
Shortlist: BBDO Belgium met -60% Culture voor State of the Arts
Shortlist: Wunderman Thompson Antwerp met Condom voor Telenet
Shortlist: Happiness met Helpy Hour voor Fedcaf
Shortlist: Happiness met Non-Bob voor VIAS/OVK-PEVR
en ook:
3 Shortlists: Happiness Saigon met de Crispy Subtitles voor Lays
Creative Data Lions
Shortlist: FamousGrey met Now.Brussels voor Visit.Brussels
Creative Strategy Lions
Bronze: Wunderman Thompson Antwerp met Porn re-enactment voor Child Focus
Shortlist: FamousGrey met Be Safe Be Late voor Volvo Cars
Design Lions
Silver: BBDO Belgium met -60% Culture voor State of the Arts
Shortlist: Mortierbrigade met Kaleidoscope voor De Morgen (DPG Media)
Direct Lions
Shortlist: FamousGrey met Be Safe Be Late voor Volvo Cars
Shortlist: Happiness met Non-Bob voor Via + OVK/PEVR
En ook: 2 shortlists voor Happiness Saigon met Crispy Subititles voor Lays
Film Lions
Gold Lion: Mortierbrigade en Czar.be met Eternal Pregnancy voor Equal Pay Day
Shortlist: Wunderman Thompson Antwerp en Adult Image Brussels met Porn Re-Enactment voor Child Focus
Media Lions
Shortlist: Wunderman Thompson Antwerp met #catsforkids voor Child Focus
Shortlist: BBDO Belgium met Drive Responsibly voor Jupiler (AB Inbev)
En ook: Shortlist voor Happiness Saigon met Crispy Subititles voor Lays
Mobile Lions
Bronze: BBDO Belgium met -60% Culture voor State of the Arts
Shortlist: BBDO Belgium met -60% Culture voor State of the Arts
3 Shortlists: FamousGrey met Now.Brussels voor Visit.Brussels
Shortlist: Wunderman Thompson Antwerp met Condom voor Telenet
Outdoor Lions
Shortlist: LDV United met Cobblestone Tribute voor Het Nieuwsblad (Mediahuis)
Shortlist: Happiness met Non-Bob voor Via + OVK/PEVR
PR Lions
Bronze: BBDO Belgium met -60% Culture voor State of the Arts
Shortlist: Wunderman Thompson Antwerp met Porn re-enactment voor Child Focus
Print & Publishing Lions
Shortlist: Happiness met Video call art voor VOO
Radio & Audio Lions
Bronze: Mortierbrigade met Voices of Brussels voor MIVB/STIB
Shortlist: Mortierbrigade met Voices of Brussels voor MIVB/STIB
Social & Influencers Lions
Shortlist: FamousGrey met Instalove voor Kom Op Tegen Kanker
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]