Cannes is van start gegaan en de Boatcast is vertrokken. Olaf Meuleman en Thomas Thysens laten iedere dag, live vanuit Cannes en exclusief voor PUB, relevante mensen aan het woord in een podcast live vanop het water, alleen maar over Cannes!
In deze eerste aflevering zijn de gasten Tomas Van Loon en Patrick Vermeylen, creatief team bij VML en de makers van Call Glenn, de campagne voor Child Focus die een Zilveren Leeuw wegkaapte in de categorie Health & Wellness. Daarnaast ontdek je ook waar je in Cannes de beste street food vindt én wat er op een maandag om 2u ’s nachts gezegd wordt in de Martinez.
--
Lees ook: CANNES LIONS 2024: ZILVER VOOR VML EN BEL GLENN
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]