Cannes is van start gegaan en de Boatcast is vertrokken. Olaf Meuleman en Thomas Thysens laten iedere dag, live vanuit Cannes en exclusief voor PUB, relevante mensen aan het woord in een podcast live vanop het water, alleen maar over Cannes!
In deze eerste aflevering zijn de gasten Tomas Van Loon en Patrick Vermeylen, creatief team bij VML en de makers van Call Glenn, de campagne voor Child Focus die een Zilveren Leeuw wegkaapte in de categorie Health & Wellness. Daarnaast ontdek je ook waar je in Cannes de beste street food vindt én wat er op een maandag om 2u ’s nachts gezegd wordt in de Martinez.
--
Lees ook: CANNES LIONS 2024: ZILVER VOOR VML EN BEL GLENN
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]