De Boatcast heeft de wind in de zeilen. Olaf Meuleman en Thomas Thysens laten iedere dag, live vanuit Cannes en exclusief voor PUB, relevante mensen aan het woord in een podcast live vanop het water, alleen maar over Cannes!
In deze tweede aflevering is de centrale gast Frederik Clarysse, creatief directeur bij Hapiness en deel van de shortlisting jury in de categorie Brand Experience & Activation. Hoe gaat dat nu, dat jureren? Welke trends zag Frederik? En vooral, waar moet je gaan eten in Cannes en wat werd er nu weer allemaal gezegd in de Martinez? Ten slotte is zelfs Rick Astley te gast in de Boatcast.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]