De Boatcast heeft de wind in de zeilen. Olaf Meuleman en Thomas Thysens laten iedere dag, live vanuit Cannes en exclusief voor PUB, relevante mensen aan het woord in een podcast live vanop het water, alleen maar over Cannes!
In deze tweede aflevering is de centrale gast Frederik Clarysse, creatief directeur bij Hapiness en deel van de shortlisting jury in de categorie Brand Experience & Activation. Hoe gaat dat nu, dat jureren? Welke trends zag Frederik? En vooral, waar moet je gaan eten in Cannes en wat werd er nu weer allemaal gezegd in de Martinez? Ten slotte is zelfs Rick Astley te gast in de Boatcast.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]