Dit jaar zijn er tijdens de Cannes Lions 103 campagnes van 76 bureaus uit 39 landen, met 98 adverteerders, te zien om de kracht van creatieve reclame aan te tonen bij het aanpakken van kritieke sociale en milieukwesties. Breng je stem uit voor je favoriete campagnes in de ACT Responsible Hall, Foyer Debussy Palais des Festival of online op actincannes.org. "Jouw stem stuurt een krachtige boodschap naar de hele reclame-industrie. Jouw stem heeft impact," klinkt het bij de organisatie.
Stem ter plaatse of online tot woensdag 19 juni 18.00 uur. De uitslag wordt bekendgemaakt tijdens de ACT Tributes Celebration op 20 juni bij RTL Beach.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]