Dit jaar zijn er tijdens de Cannes Lions 103 campagnes van 76 bureaus uit 39 landen, met 98 adverteerders, te zien om de kracht van creatieve reclame aan te tonen bij het aanpakken van kritieke sociale en milieukwesties. Breng je stem uit voor je favoriete campagnes in de ACT Responsible Hall, Foyer Debussy Palais des Festival of online op actincannes.org. "Jouw stem stuurt een krachtige boodschap naar de hele reclame-industrie. Jouw stem heeft impact," klinkt het bij de organisatie.
Stem ter plaatse of online tot woensdag 19 juni 18.00 uur. De uitslag wordt bekendgemaakt tijdens de ACT Tributes Celebration op 20 juni bij RTL Beach.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]