In de overdaad aan Grand Prix en Gold Lions die elk jaar in Cannes worden uitgereikt, blijven de Silver en Bronze Lions soms wat onder de radar. En dat is vaak jammer. Daarom lichten Olaf Meuleman en Thomas Thysens elke dag een bronzen leeuw uit die méér aandacht verdient, exclusief voor PUB. Vandaag wordt deze gekozen door Frederik Clarysse (Happiness). Het is zelfs een case die tot nu toe géén award wint. Ze werd 6 keer geshortlist, maar kon er nog geen enkele verzilveren...
“Een case die er tijdens het jureren meteen uitsprong voor mij, is de Supercube voor Knorr. Geen evident merk in Cannes, maar dit idee hoort hier al zeker thuis. Blijkbaar is er een gen dat bepaalt of je een ‘moeilijke eter’ bent. En voor die moeilijke eters hebben ze een nieuw bouillonblokje ontwikkeld dat geen smaken versterkt, maar afzwakt. Zo kan iedereen weer genieten van eten. Leuke insight, lekker idee,” aldus Clarysse.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]