In de overdaad aan Grand Prix en Gold Lions die elk jaar in Cannes worden uitgereikt, blijven de Silver en Bronze Lions soms wat onder de radar. En dat is vaak jammer. Daarom lichten Olaf Meuleman en Thomas Thysens elke dag een bronzen leeuw uit die méér aandacht verdient, exclusief voor PUB. Vandaag wordt deze gekozen door Thomas Driesen, creative director bij TBWA.
“Eentje die er toch wat bovenuit steekt in de diepe kelders van het Palais. De Privacy Swap voor Whatsapp van BBDO New York. Een campagne waarbij woningen met veel inkijk voorzien werden van ‘privacy shades’. Meer privacy voor de bewoners, maar ook één duidelijke boodschap aan de voorbijgangers die nu niet langer kunnen binnenkijken: “For Whatsapp privacy matters.” Wel, zo’n luik, dat kan ons TBWA-appartement in de Pierre & Vacances in Cannes ook wel gebruiken,” zegt Thomas Driesen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]