Cannes Lions 2024: “The hidden gem” van Thomas Driesen (TBWA)

In de overdaad aan Grand Prix en Gold Lions die elk jaar in Cannes worden uitgereikt, blijven de Silver en Bronze Lions soms wat onder de radar. En dat is vaak jammer. Daarom lichten Olaf Meuleman en Thomas Thysens elke dag een bronzen leeuw uit die méér aandacht verdient, exclusief voor PUB. Vandaag wordt deze gekozen door Thomas Driesen, creative director bij TBWA.
“Eentje die er toch wat bovenuit steekt in de diepe kelders van het Palais. De Privacy Swap voor Whatsapp van BBDO New York. Een campagne waarbij woningen met veel inkijk voorzien werden van ‘privacy shades’. Meer privacy voor de bewoners, maar ook één duidelijke boodschap aan de voorbijgangers die nu niet langer kunnen binnenkijken: “For Whatsapp privacy matters.” Wel, zo’n luik, dat kan ons TBWA-appartement in de Pierre & Vacances in Cannes ook wel gebruiken,” zegt Thomas Driesen.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


