CANNES LIONS 2025: “Kleine ideeën kunnen groots pakken” zegt Klaartje Galle in de Boatcast

In de vierde en laatste aflevering van de Boatcast is Klaartje Galle te gast. De chief creative van VML (zeker niet Wunderman) was deel de Audio & Radio Lions. En daar kun je met één seconde een Grand Prix winnen. We ontdekken ook de Loveboat Campaigns van Vanessa Hendrickx en krijgen energie van een verrassende radiospot voor Fusion Energy Drinks. Veel luisterplezier met deze laatste aflevering!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]