CANNES LIONS 2025: “Kleine ideeën kunnen groots pakken” zegt Klaartje Galle in de Boatcast

In de vierde en laatste aflevering van de Boatcast is Klaartje Galle te gast. De chief creative van VML (zeker niet Wunderman) was deel de Audio & Radio Lions. En daar kun je met één seconde een Grand Prix winnen. We ontdekken ook de Loveboat Campaigns van Vanessa Hendrickx en krijgen energie van een verrassende radiospot voor Fusion Energy Drinks. Veel luisterplezier met deze laatste aflevering!
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]