De beslissing is definitief: Cannes Lions kent in 2022 opnieuw een live editie. Of beter gezegd: een hybride editie. Noteer alvast de data: 20 tot en met 24 juni 2022. Philip Thomas, voorzitter van LIONS: "We kunnen niet wachten om de industrie weer bij elkaar te brengen en de gemeenschap opnieuw samen te brengen. Al meer dan 67 jaar fungeert Cannes Lions als een ontmoetingsplaats voor de wereldwijde creatieve gemeenschap. Nu de wereld blijft verschuiven en veranderen, weten we dat onze rol als samenbrenger moet evolueren. Door Cannes Lions uit te bouwen tot een hybride festival kunnen we onze uitgebreide creatieve gemeenschap blijven bereiken, die we de afgelopen 18 maanden via onze digitale initiatieven hebben verwelkomd. Het biedt ons een kans om het festival te democratiseren, te innoveren en opnieuw uit te vinden voor de toekomst."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]