Cannes Lions keert terug naar Cannes

De beslissing is definitief: Cannes Lions kent in 2022 opnieuw een live editie. Of beter gezegd: een hybride editie. Noteer alvast de data: 20 tot en met 24 juni 2022. Philip Thomas, voorzitter van LIONS: "We kunnen niet wachten om de industrie weer bij elkaar te brengen en de gemeenschap opnieuw samen te brengen. Al meer dan 67 jaar fungeert Cannes Lions als een ontmoetingsplaats voor de wereldwijde creatieve gemeenschap. Nu de wereld blijft verschuiven en veranderen, weten we dat onze rol als samenbrenger moet evolueren. Door Cannes Lions uit te bouwen tot een hybride festival kunnen we onze uitgebreide creatieve gemeenschap blijven bereiken, die we de afgelopen 18 maanden via onze digitale initiatieven hebben verwelkomd. Het biedt ons een kans om het festival te democratiseren, te innoveren en opnieuw uit te vinden voor de toekomst."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]