
Jonathan Mildenhall, CMO - Airbnb. Photo credit: James Horan for Airbnb.
Cannes Lions maakt vandaag bekend dat Jonathan Mildenhall (Airbnb) de juryvoorzitter zal zijn van de Creative Effectiveness Jury tijdens de 64ste editie van het Cannes Lions International Festival of Creativity.
De Creative Effectiveness jury bestaat uit een gelijke mix van topleiders van klanten en bureaus over de hele wereld. Mildenhall werkte tijdens zijn carrière aan beide kanten, wat van hem de ideale man maakt om de jury te leiden. In 1990 startte hij zijn carrière bij McCann-Erickson. Daarnaast was hij vice-president bij Coca-Cola toen het bedrijf de titel van Cannes Lions Creative Marketer of the Year won in 2013. Een jaar later werd hij chief marketing officer bij Airbnb.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]