Cannes Shortlist: FamousGrey en TBWA in Digital Craft

FamousGrey haalt vlot de shortlist van de Cannes Lions 2018 met de campagne Recruiting Car voor Volvo. Na Outdoor en Brand Experience & Activation nu ook in Digital Craft!
TBWA Belgium mag dan weer hopen op een award voor de campagne Homeless webshop voor Solidarité Frans Froids, naast een shortlisting in de categorie Creative Commerce Lions.
https://www.youtube.com/watch?v=sS5rkPnr3TI
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]