Canon en Happiness vereeuwigen #FirstHugs met Clear Channel

Na weken van lockdown kunnen we eindelijk geleidelijk aan onze geliefden opnieuw ontmoeten. Een ontroerend moment dat Happiness inspireerde met de #FirstHugs campagne. Het bureau deed een beroep op Lieve Blancquaert, jarenlang ambassadeur van Canon, om deze langverwachte ontmoeting te vereeuwigen. En het resultaat spreekt voor zich: emotioneel geladen opnames worden op de vier I-Conic schermen in Brussel uitgezonden (Delta, Van Praet, De Brouckère en Charles V).
“Zoveel mensen met zoveel huidhonger, met zoveel zin om elkaar nog eens goed vast te pakken,” vertelt Geoffrey Hantson, chief creative officer van Happiness Brussels. “Geliefden, broers en zussen, oma’s en kleinkinderen, moeders, vaders, vrienden, noem maar op… Die eerste knuffels wordt iets om nooit meer te vergeten. En dus iets om vast te leggen. En wie anders dan Lieve Blancquart is de uitgeroepen fotografe om die intense momenten vast te leggen?”
De campagne is zichtbaar tot 1 juli en is het resultaat van de samenwerking tussen Canon, Happiness en Clear Channel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]