Carrefour verbreedt omnichannel

Via het nieuwe online platform carrefour.eu/webshop kunnen de klanten van Carrefour voortaan ook hun niet-voedingsmiddelen van thuis uit bestellen. Naast het permanente assortiment uit de winkels worden opcarrefour.eu/webshop ook producten verkocht die louter online worden aangeboden. Zo kunnen de klanten hun keuze maken uit een uitgebreid assortiment verdeeld over diverse categorieën, zoals multimedia, klus- en tuinmateriaal, telecom, cultuur & entertainment, groot en klein elektro, sport, huisinrichting, babyspullen en ‘koopjes’. Indien nodig, kan de klant zijn producten gratis retourneren binnen 30 dagen.
Om de lancering van de webshop te vieren, geeft Carrefour € 20 aan Bonuspunten cadeau per aankoopschijf van € 100, en dat voor alle klanten die tussen woensdag 24 en zondag 28 mei 2017 een bestelling plaatsen op carrefour.eu/webshop.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]