De Creative Belgium Awards 2018 leverden dit jaar een President's Award op. Die gaat, zo meldde Jens Mortier, president Creative Belgium, naar Lidl, en onrechtstreeks dus naar de manier waarop de harddiscounter vervelde tot buurt(vers)supermarkt. We zouden zeggen (aan al wie geen kater heeft van te lang in het casino van Knokke te hebben rondgezworven): allen daarheen vandaag!
In het nieuwe nummer van PUB Magazine vindt u een volledig overzicht van President's Awards van 1990 tot en met 2018.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




