Denis Knoops, CEO van Delhaize, wordt volgend jaar peter van Gekozen Product van het Jaar. Hij volgt er François-Melchior de Polignac op, die dit jaar Carrefour vertegenwoordigde.
Denis Knoops is een fervent voorstander van productinnovatie: “Vernieuwing en creativiteit binnen de retail zorgen ervoor dat we de klant elke dag kunnen blijven verbazen en inspireren," licht hij toe. "Daar draait het om. Ik heb niet lang getwijfeld toen ik werd gevraagd als peter van het Gekozen Product van het Jaar. De winnaars worden namelijk gekozen door de consumenten zelf, maar liefst 5.000 in België. En dat zijn altijd de beste raadgevers. Delhaize staat al jaren synoniem voor innovatie en dit zowel met nieuwe en innoverende producten van eigen huismerken als van nationale en exclusieve merken. Ik hoop dan ook dat de organisatie dit jaar opnieuw enkele parels van producten zal selecteren.”
Denis Knoops zal eregast zijn tijdens de uitreiking van de prijzen voor productinnovatie op 13 februari 2017 in Wolubilis te Brussel. 2017 wordt een bijzonder jaar voor Voted Product of The Year Worldwide omdat het concept zijn 30-jarig bestaan viert. Het gekende rode logo werd begin dit jaar overgenomen door het Belgische bedrijf van de ondernemer Philippe Gelder en profileert zich als "de absolute referentie wat betreft productinnovatie alsook de onmiskenbare drijfkracht voor de competitiviteit van merken."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]