Channel Factory versterkt structuur in België

Channel Factory heeft nog maar één jaar een fysieke vestiging in België, die werd geopend door Fabien Bourgies. De technologie voorziet in de behoefte van adverteerders die niet willen dat hun merk wordt geassocieerd met 'not suitable content' op YouTube.
Al snel besefte de markt dat Channel Factory veel meer was dan "veiligheid". De context waarin een reclamespot wordt uitgezonden, is immers van invloed op de betrokkenheid (Engagement) van de consument. De consument zal dus meer betrokken zijn bij een merk waarvan de boodschap verband houdt met de video die hij bekijkt. Dit is wat Nielsen heeft aangetoond door middel van een specifieke studie. Het onderstaande diagram laat zien dat consumenten meer betrokken zijn bij merken die hun spots in de juiste context op YouTube plaatsen. Natuurlijk is contexttargeting geen microtargeting. Consumenten hebben meerdere belangen. YouTube is een van de ideale audiovisuele media om een groot aantal consumenten te bereiken en tegelijkertijd selectiviteit te bieden.
Belgische structuur
Eerder was al bekend dat Leticia Sblendorio Channel Factory Belgium versterkt als Customer Solution Manager in België. Het andere nieuws voor 2023 is dat Merouane Saadi, deerder bij Next Broadcast Media (die via een groot wereldwijd podcastnetwerk audiocampagnes organiseert), een paar dagen per week bij Channel Factory komt werken als consultant Sales Manager. In zijn consultancyopdracht zal Merouane de snelle ontwikkeling van Channel Factory ondersteunen bij Belgische mediabureaus en digitale bureaus. Bovendien gaat de expertise van Next Broadcast Media op het gebied van audio en podcasting naadloos samen met YouTube's "Safe & Suitable"-inventaris die is opgebouwd met Channel Factory-technologie.
Tot slot is Fabien Bourgies (foto), gestart als Sales Director, sinds 1 januari aangesteld als Country Manager voor België en Luxemburg. Deze structuur weerspiegelt de toewijding van Channel Factory om te investeren in lokale middelen om de behoeften van de markt beter te begrijpen en lokale belanghebbenden te kennen om hen de beste oplossingen voor YouTube-campagnes te bieden.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]