Na twee jaar in het klooster – bij FamousGrey dus – vindt Charles-Elie Chauvaux zijn plek bij Leo Burnett, waar hij zal doen waar hij goed in is, een beetje van alles, maar vooral Franstalige copy. “Er waait een nieuwe wind bij Leo. Ik ben gevallen voor de energie van Sophie en de blauwe ogen van Francis. Dit bureau heeft veel mooie klanten en de goesting om er iets van te maken. Een échte challenge dus," aldus de nieuweling bij Leo Burnett. Charles-Elie begeeft zich niet helemaal op onbekend terrein, hij werkte al aan de andere kant van het gebouw, met name bij Publicis.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]