Na twee jaar in het klooster – bij FamousGrey dus – vindt Charles-Elie Chauvaux zijn plek bij Leo Burnett, waar hij zal doen waar hij goed in is, een beetje van alles, maar vooral Franstalige copy. “Er waait een nieuwe wind bij Leo. Ik ben gevallen voor de energie van Sophie en de blauwe ogen van Francis. Dit bureau heeft veel mooie klanten en de goesting om er iets van te maken. Een échte challenge dus," aldus de nieuweling bij Leo Burnett. Charles-Elie begeeft zich niet helemaal op onbekend terrein, hij werkte al aan de andere kant van het gebouw, met name bij Publicis.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




