Artificiële intelligentie (AI) is wijdverspreid, ook in de journalistiek en reclamewereld, waar het wordt ingezet om efficiënter te werken en de kwaliteit van teksten te verhogen. Met de opkomst van generatieve AI, zoals ChatGPT, is deze technologie nu toegankelijk voor elke professional, waaronder journalisten, copywriters en marketeers.
We Media, de Belgische beroepsorganisatie van uitgevers van periodieke publicaties, ging daarover met haar in gesprek. De volledige blogpost leest u hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]