ChatGPT, hoe zit het met auteursrecht?

Artificiële intelligentie (AI) is wijdverspreid, ook in de journalistiek en reclamewereld, waar het wordt ingezet om efficiënter te werken en de kwaliteit van teksten te verhogen. Met de opkomst van generatieve AI, zoals ChatGPT, is deze technologie nu toegankelijk voor elke professional, waaronder journalisten, copywriters en marketeers.
We Media, de Belgische beroepsorganisatie van uitgevers van periodieke publicaties, ging daarover met haar in gesprek. De volledige blogpost leest u hier.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]