Choco heeft de sleutel voor Jaguar en Land Rover

Wie kiest voor een Jaguar of Land Rover, neemt meteen ook een optie op de bijhorende Clubs: elke maand bieden ze alle leden exclusieve privileges en niet-te-missen deals die de merkbeleving versterken. Choco bouwde deze Clubcommunicatie de voorbije jaren mee uit en maakt van een loyaltyprogramma een echte merkverbinder. En dat loont, zowel voor beide merken als hun Clubleden. “Het idee achter zo’n Club is eenvoudig: het merk biedt de leden op geregelde tijdstippen exclusieve deals aan, waarop ze dan kunnen intekenen. En dat kan echt een meerwaarde voor een automerk zijn. Je klanten zijn immers zoveel meer dan louter de drivers van je wagens: via de privileges toon je oprechte interesse in hun leven en geef je hen de kans om er nóg meer uit te halen. Zo bouw je echte en hechte relaties,” aldus Krist Pauwels van Choco.
Choco bedenkt de privileges, neemt contact op met de betrokken partners en vertaalt ze in wervende campagnes op de Clubsites. En dat loont: de ziel van het merk kruipt onder je huid en geeft zin om de community steeds verder uit te breiden. Uiteraard past elk privilege perfect bij het merk-DNA. Zo zijn de privileges voor Land Rover eerder avontuurlijk, en die van Jaguar vooral gesofisticeerd. Daarnaast bundelt choco de privileges in een maandelijkse nieuwsbrief. En daar wordt naar uitgekeken: 55% van de leden bekijkt de maandelijkse nieuwsbrief, 21% daarvan klikt door, en niet minder dan 14% gaat over tot conversie. Topcijfers, voor twee topmerken.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





