Chupa Chups en Netflix lanceren limited-edition Stranger Things lolly’s in heel Europa

Wereldbekend snoepmerk Chupa Chups bundelt haar krachten met een van Netflix's meest iconische en meest gestreamde shows, Stranger Things. Terwijl Stranger Things zich opmaakt voor het epische vijfde en laatste seizoen, kunnen fans nog "One Last Sweet Adventure" beleven voordat het verhaal eindigt. Chupa Chups lanceert twee exclusieve, limited-edition verpakkingen met negen exclusieve lolly-smaken geïnspireerd op het iconische universum van Netflix's Stranger Things - precies op tijd voor Halloween en het langverwachte laatste deel van de geliefde show.
De samenwerking brengt de avontuurlijke, jaren '80-geïnspireerde wereld van Stranger Things samen met de lolly's van Chupa Chups, die fans uitnodigen om plezier, vriendschappen en avontuur te omarmen in alledaagse momenten. Vol met gedurfde mysterieuze smaken en speelse nostalgie, nodigt de collectie fans uit om samen van één laatste, zoet avontuur te genieten via negen exclusieve Stranger Things lolly-smaken. Elke smaak is een verrassing, geïnspireerd op iconische characters en de leefwereld van Stranger Things, en wordt pas onthuld bij het proeven. De verpakkingen zijn ontworpen om op te vallen in de schappen en worden geleverd met een interactieve QR-code die een digitale ervaring ontgrendelen.
“Stranger Things is uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen, en de avontuurlijke energie sluit perfect aan bij Chupa Chups. Met deze samenwerking willen we zorgeloos plezier brengen, altijd en overal, en tegelijkertijd onze band met een jonger publiek versterken,” aldus Rozemarijn Wolkenfelt, Brand Manager bij Chupa Chups.
Om de grote lancering te vieren, rolt Chupa Chups een volledig geïntegreerde campagne uit, ontworpen om de bekendheid rond deze iconische samenwerking te maximaliseren. De campagne omvat opvallend POS-materiaal, en een gedurfde social media push die TikTok en Instagram zal aanwakkeren. Met gerichte influencer-activaties zal de campagne buzz en engagement creëren onder de kerndoelgroep van Chupa Chups, Gen Z.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





