Na de mash-upcampagne voor Ciné-Télé-Revue gaat Silver & Copper op het elan voort met een reeks afleidingen. De pagina's met de overzichten van televisieprogramma's in Ciné-Télé-Revue zijn meer dan ooit duidelijk en overzichtelijk, dat is de boodschap: 'Plus simple, plus clair'.
Er zijn printadvertenties (met Christophe Gilbert als fotograaf), via RMB en IP verspreide radiospots én een spot voor cinema en televisie. En het mag allemaal een beetje grappig zijn, natuurlijk. En de printadvertenties komen in de schrijvende pers terecht, maar zijn ook terug te vinden op het Metro Play-netwerk van JCDecaux.
Credits
Agency: Silver & Copper
Creative direction: Didier Vanden Brande & Carl Andry
Creation: Anabelle Gérardy, Wembo Vereeken, Sharelynne Paras, Nelson De Braey
Contact client: Gaëlle Mauroit (Directrice Marketing & Communication) -
Production Video: Ouat Prod
Director: Corantin Parmentier
Sound design: Gum Studio
Photography: Christophe Gilbert
Production Radio: SonicMusic : Nicolas Vandooren
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]