Ook Citroën zit met zijn hoofd bij vakantie. Het Franse automerk en zijn bureau Traction (BETC Group) lanceren samen de Seetroën, de eerste bril tegen wagenziekte. Daarmee wil Citroën reizen comfortabeler maken.
In Europa hebben meer dan 30 miljoen mensen last van chronische wagenziekte. Eén op de drie ontwikkelt minstens één keer in zijn leven symptomen. Daarom hebben Traction en Citroën de Seetroën gecreëerd, een bril tegen wagenziekte die in eerste instantie in beperkte hoeveelheden zal worden verkocht in de lifestyleboetiek van het merk.
De Seetroën glazen maken gebruik van de Boarding Ring technologie: een gepatenteerd en getest paramedisch apparaat ontwikkeld door een Franse start-up. Bewegingsziekte is namelijk te wijten aan een verschil in waarneming tussen het zicht en het evenwichtsgevoel. Met de Boarding Ring technologie beweegt een gekleurde vloeistof in ringen rond de ogen, van links naar rechts, maar ook van voor naar achter. Hierdoor ontstaat een kunstmatige horizon die het zicht en het evenwichtsgevoel in je oren opnieuw synchroniseert. In 95% van de gevallen is de wagenziekte in minder dan 10 minuten opgelost, zo belooft Citroën het ons toch.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]