Clear Channel presenteert nieuwe commerciële structuur

Clear Channel stroomlijnt zijn commerciële organisatie. In de nieuwe organisatie zijn de verschillende expertises van het commerciële team optimaal op elkaar afgestemd met een tweedelig structuur, zo luidt het: Sales en Revenue & Product. Baudouin van de Berg treedt toe tot het directiecomité als sales director. Het bedrijf heeft geen geheimen meer voor hem: hij werkte er in verschillende commerciële functies. De afgelopen jaren was hij head of Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel. Baudouin van de Berg: "Als pionier in zijn sector heeft Clear Channel altijd zijn vermogen getoond om te evolueren en te innoveren in een steeds veranderende reclamewereld. Dit komt tot uiting in de introductie van de digitale op straat, steeds gerichtere commerciële aanbiedingen en creatieve acties die een maximale impact garanderen. Onze ambitie? Blijven evolueren in de oudste media ter wereld om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Ik kijk ernaar uit om deze uitdaging aan te gaan met dit ervaren, gepassioneerde en getalenteerde sales team."

Baudouin van de Berg
Een tweede verandering betreft Joris De Doncker. Die treedt toe tot het directiecomité als revenue & product director. Joris De Doncker begon zijn carrière bij Lyreco, waar hij verschillende functies bekleedde in sales, training en management. In 2015 maakte hij de overstap naar Clear Channel, waar hij de afgelopen jaren verantwoordelijk was voor de business unit Direct Sales en nadien doorgroeide tot head of Field Sales. “Clear Channel is een ambitieuze organisatie met een duidelijke doelstelling: de drijvende kracht zijn in de transformatie van de OOH sector. Om deze ambitie waar te maken hebben we de laatste jaren gebouwd aan een sterk team binnen een familiale bedrijfscultuur. Onze grootste uitdaging bestaat erin om nog meer flexibiliteit te bieden aan de markt zodoende tegemoet te komen aan de verwachtingen van de adverteerders en deze te overtreffen. In essentie gaat het telkens over het in contact treden met de juiste doelgroep, op de juiste plaats, op het juiste moment, met de juiste boodschap en in de juiste context. Ik beschouw het als een voorrecht om dit proces verder te kunnen ondersteunen vanuit mijn rol in het directiecomité,” zegt Joris De Doncker.

Joris De Doncker
Managing director Jan De Moor koos bewust voor deze nieuwe structuur: "Baudouin en Joris hebben een sterke ervaring in de sector die ze combineren met een grondige kennis van de markt en zijn behoeften. Dankzij deze bevestigde en complementaire talenten en de nieuwe commerciële organisatie zijn we perfect voorbereid om nog meer tegemoet te komen aan de vereisten van een steeds evoluerende markt."
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]